Van’da 14 Kasım Diyabet Günü dolayısıyla program düzenlendi.
Bölge Eğitim ve Araştırma Hastanesinde düzenlenen programda diyabetle ilgili sunumlar gerçekleştirildi.
Programda konuşan Vali Ozan Balcı, kentte 2 yıl önce başlatılan diyabetli çocuklara şeker ölçüm sensörü dağıtım projesinin devam ettiğini söyledi.
Proje kapsamında 550 çocuğa şeker ölçüm sensörü dağıttıklarını belirten Balcı, şunları kaydetti:
“Devletimiz güçlüdür. İmkanlarımızı devletin gerçek sahibi milletimizin çocuklarına harcamaktan mutluluk duyuyoruz. Bu projemiz bundan sonra da devam edecek. Diyabetli çocuklar ve ailelerinin sıkıntılarını biliyoruz. Çocuklarımızın parmaklarının delinip acı çekmelerinin önüne geçiyoruz. İlgili kurumlarımız planlamalarını yapıyor. Şimdiye kadar olduğu gibi sensör konusunda hiçbir çocuğumuz mağdur edilmeyecek.”
Müzik dinletisiyle son bulan programa, Vali Yardımcısı Önder Koç, İl Milli Eğitim Müdürü Mehmet Nurettin Aras, İl Sağlık Müdürü Muhammet Tosun, Hastane Başhekimi Remzi Sarıkaya, sağlık personeli, aileler ve çocuklar katıldı.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Göçmen kuşların rotasındaki gizli cennet
9230 kez okundu
2
Doğru emzirme yöntemleri nelerdir, sütün yettiği nasıl anlaşılır?
2521 kez okundu
3
Komedyen Selin Dilmaç uyuşturucu ticaretinden tutuklandı
2077 kez okundu
4
Taylor Swift yeni albüm planları için düğmeye bastığını sosyal medyadan duyurdu!
2024 kez okundu
5
Annelik duygusunun ortak tanımı diyebileceğimiz 10 başlık.
2008 kez okundu