Bitlis’in Ahlat ilçesinde “Ben Engelli Olsaydım” konulu resim sergisi açıldı.
Kaymakamlık ile Engellilerle El Ele Dayanışma ve Yardımlaşma Derneğince bir alış veriş merkezinde açılan sergi ilgi gördü.
Kaymakam Batuhan Bingöl, Belediye Başkanı Yavuz Gülmez ve beraberindekiler, engellilerin hazırladığı resimleri inceledi.
Engellilerle sohbet eden Bingöl ve beraberindekiler, onlara hediyeler verdi.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Doğru emzirme yöntemleri nelerdir, sütün yettiği nasıl anlaşılır?
2521 kez okundu
2
Komedyen Selin Dilmaç uyuşturucu ticaretinden tutuklandı
2077 kez okundu
3
Taylor Swift yeni albüm planları için düğmeye bastığını sosyal medyadan duyurdu!
2024 kez okundu
4
Annelik duygusunun ortak tanımı diyebileceğimiz 10 başlık.
2008 kez okundu
5
Bu kış kombinlere doyacağınız onlarca model ve onlarca detay.
1982 kez okundu