Kütahya Belediyespor Judo Takımı, Türkiye Judo Federasyonu tarafından düzenlenen Spor Toto Ümitler Judo Mix Yükselme Ligi’nde büyük bir başarıya imza atarak Türkiye üçüncüsü oldu.
Ankara’da gerçekleştirilen ve 183 sporcunun 18 takım halinde katıldığı turnuvada genç sporcular, sergiledikleri üstün performansla Kütahya’yı gururlandırdı. Takım, gösterdikleri azim ve mücadele ile büyük bir başarı elde etti. Konuyla ilgili yapılan açıklamada, “Kütahya Belediyespor’un başarılı judocularını ve antrenörlerini kutluyor, gelecekteki başarılarının devamını diliyoruz” denildi. – KÜTAHYA
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Volkan Demirel’den çarpıcı Fenerbahçe, Sergen Yalçın ve Abdullah Avcı cevabı
1590 kez okundu
2
Lig sonuncusu Adana Demirspor Hatayspor’u 3 golle geçti! Ozan Demirbağ Llig tarihine geçti…
1515 kez okundu
3
Göztepe, stat kapasitesini arttırdı!
1424 kez okundu
4
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1395 kez okundu
5
Trendyol 1. Lig: Karagümrük ile Kocaelispor yenişemedi!
1254 kez okundu