KütahyaBelediye Başkanı Eyüp Kahveci, 6 Kasım günü meclis toplantısına katılmayarak kendisini protesto eden meclis üyelerini, katılımları sebebiyle bu defa teşekkür ederek alkışladı.
Kütahya Belediye Meclisi, Belediye Başkanı Eyüp Kahveci’nin başkanlığında 1. Dönem 7. Olağan Toplantısı’nı gerçekleştirdi. Belediye Meclis Salonu’nda yapılan toplantıda 2025 yılına ilişkin önemli gündem maddeleri ele alındı.
Toplantıda 2025 Mali Yılı Performans Programı, 2025 Mali Yılı ve Takip Eden İki Yıla Ait Belediye Bütçesi, 2025 Yılı Gelir ve Vergi-Harç Tarifesi ve Evsel Katı Atık Tarife Raporu gibi mali konular görüşüldü. Ayrıca Belediye Emir ve Yasakları Uygulama Yönetmeliği’nin iptal edilerek yeniden düzenlenen taslağı da gündeme alındı. İmar düzenlemeleri de dahil olmak üzere birçok önemli madde görüşülerek karara bağlandı. Toplantının kentin geleceğine dair kararların alınmasında önemli bir rol oynadığı vurgulandı.
Başkan Kahveci toplantının sonunda, Kütahya için çalışan tüm meclis üyelerine teşekkür ederek, onları alkışladı.
AK Partili ve MHP’li meclis üyeleri, Belediye Başkanı Eyüp Kahveci’nin Ahmet Özer’e destek için Esenyurt mitingine katıldığı gerekçesiyle 6 Kasım günü yapılması gereken Belediye Meclis Toplantısı’na katılmayarak, durumu protesto etmişlerdi. – KÜTAHYA
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8292 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5255 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5242 kez okundu
4
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
3540 kez okundu
5
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
2428 kez okundu