Sırbistan’da yerel medyada yer alan haberlere göre, öğle saatlerinde Novi Sad’daki tren istasyonunun beton sundurması bilinmeyen bir sebeple çöktü.
Çökmenin olduğu yerde enkazda kalan 13 kişi hayatını kaybetti.
1964’TE İNŞA EDİLMİŞ
Tren istasyonunun bulunduğu yere gelen Sırbistan Başbakanı Milos Vucevic ve İçişleri Bakanı Ivica Dacic, yetkililerden bilgi aldı.
Başbakan Vucevic, yaptığı açıklamada, yapının 1964’te inşa edildiğini, olayın araştırılacağını ve ihmali bulunanların hesap vermesi gerektiğini kaydetti.
Haber Kaynak : HABERTURK.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8291 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5255 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5242 kez okundu
4
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
3540 kez okundu
5
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
2427 kez okundu